18 juli 2007

I väntan på att nagellacket torkar passar jag på att försiktigt göra ett jättelångt test.

ÄR DU.. (just nu)

[ ] jätte glad
[x] kär
[x] glad
[x] trött
[ ] vild
[ ] lugn
[ ] nervös
[x] uttråkad
[ ] irriterad
[ ] ledsen
[ ] besviken
[ ] arg
[ ] sjuk
[x] stressad
[ ] förvirrad
[ ] sårad
[ ] olyckligt kär



HAR DU..

FOLKÖL I KYLEN: Nej
NÅGOT HUSDJUR: Hund
NÅGON FAVORITRÄTT: Potatis i alla former utom croquetter
NÅGON FLICK/POJKVÄN: Pojkvän
PUDER PÅ DIG: Nej
NÅGRA FRAMTIDSPLANER: Några
EN LEVANDE TRO: Nej
NÅGON SJUKDOM: Magkatarr är väl det som ligger närmst
GYMKORT: Ja fast med uppehåll
NÅGRA KÄRLEKSPROBLEM: Nej
EN HOMOSEXUELL KOMPIS: Nej
NÅGON FAVORITLÅT: Ja
OM JA; VILKEN? Manic street preacher - Indian summer
DUSCHAT IDAG: Jorå
NÅGON KOMPIS SOM SNARKAR: Ja herregud. Jag snakar :|
NÅGON VÄN SOM SPELAR I ETT BAND: Ja
NÅGRA MVG: Något har jag väl ^^
NÅGON SOM FÖRSTÅR DIG: Ja
TUFF KOMPIS SOM KAN FÖRSVARA DIG: Ja det har jag nog.
NÅGOT BEROENDE: Inget nämnvärt
FIKAT IDAG: Ja. För första gången på en månad typ.
NÅGOT FAVORITMÄRKE: Nej
NÅGON VÄN SOM BOR I ETT ANNAT LAND: Inte för tillfället


VEM..

DELAR DU MEST MINNEN MED: Min ena bror
LÄNGTAR DU MEST EFTER: Erik & vännerna ingen nämnd ingen glömd!
STÖR DU DIG PÅ: Bil nummer 2 på resan.
GOSAR DU MED: Erik eller någon kompis.
LAGAR MAT: Det får pappa gärna göra. Eller mamma.
DISKAR: Diskmaskinen.
STÄDAR DITT RUM: Jag, ibland.



VILKEN..

TIDNING LÄSER DU: GP och Modette
BUSS ÅKER DU OFTAST: Ingen speciellt ofta.
FRISYR HAR DU: Surprice
ÅRSTID FÖREDRAR DU: Det varma halvåret.
STAD ÄR DU UPPVÄXT I: Sveriges näst största. + 2 av mina första år i huvudstaden.


VAD..

GÖR DU NU: Lyssnar på Further seems forever
GÖR DIG TILL EN BRA MÄNNISKA: Att jag är klok väldigt kärleksfull
GÖR DIG TILL EN DÅLIG MÄNNISKA: Stress, kort stubin och egoistisk
ÄR ROLIGAST JUST NU: Att vara hemma igen.
HAR DU PÅ DIG NU: Kjol och pragtisha.
HAR DU FÖR SMINK IDAG: Som vanligt. Så det knappt syns.
ÄGER DU FÖR SKOR: Högt och lågt.
SKA DU GÖRA NU: Måla på mer nagellack

RANDOM

KALLT UTE? Ljummet.
IDROTTAR DU? Ja.
ELITNIVÅ? Nej inte precis.
SISTA DU ÅT? Lunch med Sofia.
VILKET LAND VILL DU HELST BESÖKA? Just nu är det Indien
HAR DU BRA HÖRSEL? Nej
TITTAR DU MYCKET PÅ TV? Nej
HAR DU NÅGON PIERCING? Nej
HAR DU NÅGON TATUERING? Nej

Det här sög.