11 januari 2007

Alla ting är tre, eller?

3 saker som jag gillar:
Min säng
Framgång
Kärlek

3 saker som jag tycker illa om och som skrämmer mig:
Döden
Höjder
Mörker

3 viktiga saker i mitt rum:
Datorn
Sängen
Garderoben

3 slumpvis valda fakta om mig:
Jag är en djävul när jag inte får mat och jag inser det aldrig själv.
Jag älskar böcker mer än filmer
Min motivation för jogging har legat på noll sen jag föddes.

3 saker jag vill göra innan jag dör:
Resa
Få barn
Leva ut

3 saker som jag kan göra:
Pusha andra till framgång
Vara en kanonkompis
Äta grymt mycket på McD.

3 saker som jag inte kan göra:
Äta gröt
Sova för lite
Stå på händer

3 saker som jag säger mest:
Jag vet faktiskt inte, det är en sån där sak som varierar.

3 kändisförälskelser:
Anders och Måns
Johan Glans
Magnus Betnér

3 stycken som jag skulle vilja svarade på frågorna:

Johanna
Anders
Temoin

Jag vet att jag inte stod med på din lista Jessica, men jag kunde inte åta bli. Kram