19 januari 2007

Hear you me är en helt underbar låt.

Jag är så trött så trött. Det var något som kom över mig idag när vi fikade. Att jag var så trött, och nästan alltid lika tyst. Det är bara så. Jag lyssnar mest.
Nu äter jag fil och försöker få magen i balans. Den är inte det.
Jag känner mig lite dåsig, som om jag skulle ha en skylt runt halsen där det stod "på lunch", som om jag tillfälligt stängt dörren om mig. Jag är starx tillbaka för att låsa upp. Ska bara äta upp filen också.
Helgen är oviss. Ikväll ska jag och Erik ses. Så mycket vet jag. Jag ska väl passa på och skriva CV.

Jag fick en bok av Micka idag, hon tyckte jag skulle läsa den. Räcker det om jag älskar dig? heter den. Av Katarina von Bredow, utgiven av Rabén och Sjögren. Jag älskar den redan. För den är så verklig och sånt tycker jag med. Jag känner igen mig.

Nu ser jag Johan Glans och Magnus Betnér på Sthlm live, youtube my friend.
Goodbye