25 december 2009

Tomten kom tillbaks... svammel.

jag vill att du ser mig. så som jag ser dig. så som jag älskar dig. varje dag.

jag vill mellandagshandla. jag vill inte dricka mer kallt kaffe. jag vill inte bli av med ett jobb som ger mig pengar och dessutom är roligt. jag vill ut och resa med dig. jag vill inte känna mer ångest. jag vill ha flyt. saker kan väl bara få ske. jag vill bli kidnappad och bortförd. till ett rum med en stor säng och mycket kärlek och lite skumpa. fastän jag inte ens tycker om det. skumpa alltså. jag vill inte få dåligt samvete minst 14 ggr om dagen. jag vill inte känna skuld jag inte skall bära. jag vill ha en egen lägenhet. men jag vill framförallt inte bli förtrollad av min fantasi och få för mig att mitt liv som det är, är grått och helt utan kärlek och färg. Det är rent ljug. Mitt liv är fint. du är underbar.