24 januari 2007

Grafisk design, födelsedagar och fikor

Så fett kul det vore med grafisk design, säger jag det för att det låter snyggt eller för att det heter det? Vet inte riktigt. Vet bara att jag är uppe på övertid. Det är sista dagen i skolan denna vecka för mig, imorgon. För fredag bangar jag. En lektion, no thanks. Så det är gött så sätt. Lite rdovisningar och annat att beta av. Dock kort dag.

Jag hoppas du vill ha det tillsammans med mig Hannisen (grafisk design) Vore jättekul! Till nästa års indval!

Jag har varit hos Erika på en kortisfika ikväll. Det var mycket mysigt. Som tur var var vi båda lika trötta, som dåsiga troll som satt där och drack te, åt popcorn och mös.

Godnatt kära värld.
Imorgon blir Erik 18 år.

Vad händer för er i helgen? Min är blank än så länge..

UTVECKLINGSSAMTAL imorgon = OMGAAD.

Vi höres som sagt.