21 januari 2007

Hittad på min förra blogg, så jag tänkte uppdatera den nu

DAGENS:
klädsel: stövlar, jeansen, ett svart linne, en hood och smycken.
frisyr: som alltid, en snodd och hårspännen.
låt: you know my name - Chris Cornell

tv: absolut ingenting
vill ha: pencilin
tråkigaste: allt plugg jag borde gjort...
roligaste: dagen med Tobias

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: jag
såg dig gråta: erik i guess
fick dig att gråta: minns jag inte.
fick dig att börja skratta: tobias
du gick på bio med: erik, igår.
du gick på stan med: tobbe.
skickade ett e-mail till dig: evisen. en kommentar härifrån. kärlek.
skickade ett sms till dig: tobbe.
skickade ett helgoninlägg till dig: har jag ens kvar den?

HAR DU NÅGONSIN:
sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: japp.
bråkat med ditt husdjur: typ. skojbråkat.
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: nej, mina drömmar är för sjuka för det

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: mörker och höjder, ensamhet också.
Vart vill du gifta dig: gärna vid havet.
Vem hatar du verkligen: vet inte, ingen på alldeles riktigt..
Varit kär: ohja.
Kör du bil: ja det gör jag ibland.
Har du ett jobb: i wish i had.
Gillar du att ha folk omkring dig: ja det är det bästa jag vet.
Är du ett hälsofreak: nej, men jag behöver bättra mig.
Är du ensam nu: yes
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: det mesta. ofta stycken.

FAVORIT:
Rum i huset: mitt eget.
Typ av musik: funk, pop, rock, indie, jazz...
Parfym: hugo boss
Månad: vår, sommar, tidig höst.
Mat: mycket
Dricka: öl eller kaffe
Godis: choklad rockar fett
Tidning: cosmo
Film: green mile är fin
Djur: molly-mulle

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit:
Köpt någonting: Kaffe och macka.
Varit sjuk: Inte det minsta, bara dödstrött.
Sjungit: Oja.
Sagt "Jag Älskar Dig": Nej.
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Nä..
Träffat någon ny: Nä det gör det inte.
Saknat någon: Lite...
Kramat någon: Jo.
Kissed someone: Nej.
Ätit: yeah.