22 januari 2007

K som i kyligt

För den nyfikna så ligger tempraturen i Göteborg på cirkus -10 grader. Nu då. På dagarna tror jag att det är halverat, men vad spelar det för roll. Det är en köld utan dess like om man jämför med hela hösten och vintern som varit ljummen. Aldrig under 4-5 grader. Plus alltså. Så nu fryser man, utav bara fan. Jag längtar till värmen.

Jag fryser nog lite av sjukdom också, för jag fryser mer nu.
Gick hem från Erik, Farväl Falkenberg var inte riktigt så som jag trodde och jag had eingen lust med en jätteseriös film ikväll. Erik masserad mitt hår och jag vilade på hans mage. Sen gick jag hem hit för att nu. Alldeles starx fulkomligen ramla i säng.
Får se om jag går till skolan imorgon. Kanske, kanske inte. Det smittar ju inte i vilket fall.

En varm godnattkram i kylan.