30 januari 2007

Leget?

Jag har legat i soffan hela eftermiddagen och titta på tredje klotet runt solen, will & grace, that 70ths show och felicity. Det har varit ljuvligt. Mamma gör mat och efter maten ska vi se Brokeback mountain hon och jag.
Imorgon hoppas jag att jag orkar gå till skolan, vilket jag borde göra. Om jag lägger mig i någolunda tid ikväll! Efter skolan ska mina tre favorittjejer och jag fika! och gå filmfestivalen. Spännande.
Jag ska nog passa på att köpa nya pärlor också. Det vill jag verkligen göra!

Lite sliten är jag fortfarande men det är mycket bättre idag och jag är hyffsat trött på att vandra runt här hemma. Har i alla fall totat ihop mitt engtal nu, på svenska dok, men det gör det ju enkelt att bara skriva det sen. Å så öva in det. Suck. Jaja. Nervöst kommer det vara. Oja.
Elläxan kan jag inte göra eftersom jag inte varit i skolan och inte har nån elräkning eller något sånt.

Over and out