25 januari 2007

Mitt trådlösa nätverk. Det är något fel på min mottagare. För den plötsligt Väldigt bra, sedan Bra, sen Väldigt låg. Oftast det senaste.

Erik tyckte om sin David Hasselhoff tröja. Det kändes ju fint. Att han gillade den. Åt god mat, svart pasta och så vidare. Det var läskigt. För de är tydligen insmörjda i bläckfiskbläck. Det är något med bläckfisk som får mig att må illa, alltid. Det låter så slemmigt. Det kan verkligen få mig att tappa aptiten. Lika så när någon idag i bamba sa: Johnny Depp har köpt en elektriskstol som varit använd i tio år. Jag mådde jätteilla då. För jag har sett Green Mile, och det ser inte så värstan fräsht ut med grillning och så vidare. Jag gillar inte elektriska stolen. Där emot har jag inga problem att prata kroppen och sånt vid maten. Det finns det andra som har problem med. Min apttit är svårstörd, men det går att rubba den. Den också.

Godnatt och vi ses imorgon.
Jga känner efter dagens samtal med klassföreståndaren att jag nog måste gå på spanskan. Fastän det betyder att jag måste gå upp. APTIDIGT.
Så väldigt mycket godnatt nu.