31 januari 2007

Skulle ba kolla leget

Det var skönt att vara tillbaka i skolan idag.
Fast naturkunskap är det tråkigaste som finns , i två timmar och tio minuter. Sug på den du.
Historian är helt otrolig. Vi ska spotta ur oss värsta sportbilen om vi nu brukar spotta ur oss ford sierror. Så då kanske ni fattar parallellen. Jag och bilar.. hum.. men en metafor god nog. Den där rapporten är större än du kan tänka dig. Jag känner bara magknipet växa.
Så fikade vi. Å det var mysigt. Uppskattat att det bara var vi fyra idag. Det blir för sällan.

Det enda jag gör är att rappotera vad jag gjort. That's boring.
Pärlehuset är mitt himmelrike just nu. Jag svävade runt där, de andra tröttnade. Det gjorde inte jag, hehe jag kom på idée på idée. Mamma bara fnissade åt mig och alla mina inköp när jag kom hem. Å så utbrats hon, du är himla lika mig, stackars dig. Och jag sa som vanligt att stackars dig är bara löjligt att säga. Det kanske är en mammagrej, jag vet inte.
Lite åstadkom jag också. Kort kommer.

Såg nästan hela The Departed med er så Shhh! Säg ingenting.

Nu ska jag sova.
Imorgon ska vi se en film som heter Dreams var det inte så?
Godnatt