5 februari 2007

Any more then this

Jag har gått på gympapass idag och det var jätteskoj.
Jag hittade en oversizeklänning på Åhléns som jag köpte. Blommit svart/vitt mönster.
Eva köpte gummistövlar i liknande mönster. Jag fick habegär.
Mamma har införskaffat en ny juicepress, som är tyst. Vår förra lät ungerfär såhär:
BRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖL. Å sen tyst, tills det var dax för nästa apelsin. Ocharmigt.
Vår nya är tystare. Det uppskattas.
Jag har idag beslutat mig för att köpa träningskort!!!!!
Dessutom har jag och Eva fått gjort det mesta av den svenska som hängde över oss. Det och varsn paj blev en mycket bra måndagseftermiddag.
Ingen gillar måndagar, men den här den var fin.
Det känns som om det här är en materalistisk dag. Sant.

Imorgon är en lång skoldag, sen innebandy och sist men inte minst så ska jag och Erik ses. Se en film. Jag längtar efter honom, redigt mycket.

Bra att jag sjunger mig igenom alla mina msnkonversationer ikväll,
jag sjunger det mesta av det jag skriver.
Bara så ni vet.

Typ.
Ses.