16 februari 2007

Det var ingen hit

Jag har alltid gillat Så ska det låta. I alla fall så länge mysiga Peter Harrysson stod där framme och delade ut poäng och kändisarna på varsin sida om både Robert och Anders var något att ha. Den tiden är förvisso länge sen förbi, men det har bara blivit sämre.
Visst kan man tycka Peter Settman är rolig. Ibland, men det räcker liksom inte för mig.
Jag har ett antal krav som är rätt enkla.


  1. Artisterna ska kunna låtarna! (om det nu dessutom är så, vilket tydligen undgått mig i år, att de får veta i förväg vad de kan tänkas få för låtar att sjunga) Då ska de la för fan kunna lära sig dem, då.
  2. Artisterna ska bete sig som artister och veta hur man uppför sig. Inte gapa i munnen på programledaren.
  3. Jag vill faktiskt veta vad det är för tjommar som är med.
VEM ÄR DET HÄR T.EX.?









Mer än att han heter Jakob Samuel, som för övrigt inte säger mig någonting!
* Hej kom och hjälp mig *
Inga onda ord på webben, oh nej.
Men ush säger jag bara.
Ingen sångröst heller.
Programmet ikväll var värst hittils.