26 februari 2007

Kulinarisk

är dagens ord och betyder en njutning för smaknerverna enligt Bonniers svenska ordbok.
Så det så. Jag har använt mig av ordet i ett citat där hans som sa det är en och hon som skrev texten en annan. Klurigt. Måste fråga fröken M hur jag gör med fotnoterna. Ush. Har suttit med historian större delen av den här dagen, men det går i alla fall framåt. Det känns skönt. Har gjort lite av varje. Mest börjat skriva 2 sidor av själva rapporten. Än så länge är det bara fakta och klargöranden, mesta dels.

Sitter här och dricker te. Twinings smak Apple cinnamon & raisin för att vara mer exakt. Den smakar äppelpaj. Precis som Evas löste gör. Jag har bara två påsar kvar nu, så snart blir det till att köpa löste. För smaken är så god. Det är som att äta äppelpaj utan att faktiskt göra det. Ge den tesorten en chans och ni kommer inte att ångra er.

Nu ska jag hoppa in i duschen.
Har ju faktiskt tränat idag också.
Tjipp