12 februari 2007

Tjejsnack v.7

Alla hjärtans dag
· Vad har du för planer för Alla hjärtans dag?
Jag och Erik ska hitta på något. Det lutar åt att åka upp till landet på kvällen och ha myskväll ihop.
· Brukar du köpa presenter på Alla hjärtans dag, i så fall vad och till vilka?
Nä det gör jag inte, men vi får la se. Kanske köper något litet. Jag har ju som sagt önskat mig en guldfirre. Den som skulle tänkas få något är ju så klart Erik och en annan tjejkompis, men den är hemlig än så länge. Så att det blir en surprise.
· Hur ser din drömdate ut?
Han eller själva daten? (förutsatt att det inte är samma sak). Han, någon jag tycker mycket om som kan göra min dag och själva daten, något mysigt tillsammans. Som ska vara roligt och enkelt.
· Bästa Alla hjärtans dag minnet?
Jag har knappt några.. minnen alltså. Jag är sämst på sånt.
· Vem skulle du vilja ge ett speciellt hjärta till i år? (Vem som helst som behöver extra kärlek)
Johanna, ett alla hjärtans dag-hjärta och en stor kram!