23 mars 2007

Absolut svenskt volym 2.

Det är bra musik det, speciellt cd1 de tio första låtarna!

En kort natt, lite sömn och mest ilskna tankar som liksom drar i hela hjärnan, ger en ingen ro. Till slut somnade jag och vaknade lika ohungrig som jag somnat. Tog mig på benen och åkte till skolan. Överlevde spanskan, som var helt okej. Vi såg på spanska rapport. Det gick fort kan jag säga. Vi var förvånade att tjejen i rutan inte blev blå och tuppade av, för pratade gjorde hon hela tiden, så andas, det gjorde hon nog knappast!
Sen hade vi rast och engelska. och efter engelskan så slutade vi. För idrottsläraren var sjuk.
Fika hos Anna.
Hem.
Fika hos Erika.
Hem.

Jag fikar mest hela tiden, bara äter och äter. Det är verkligen det bästa som finns att fika. Mysigt och nice och det finns tid till prat och skratt och annat.

Lite folk på väg hit, ska ha chillkväll! Det blir grymt nice!