3 mars 2007

En lördag i innebandyns tecken

Vi vann matchen med 2-0 och blådamerna vann sin match med 5-0. Det betyder serievinst och kval till elitserien om tre veckor. Jävligt spännande. Dessutom så spelar våra p92or final i regionslutspelet imorgon. Fett bra helg för vår klubbinnebandy!

Här sitter jag.
Lite trött.
Jag försöker att inte alls tänka på nästa vecka och allt som komma skall.
Så där lagom trött blir man ju när man snuddar vid tankarna.
Det som komma skall:
Spanska prov + svenska källkritik.
Matteprov.

Jag och mamma ska se Cabaret också.
Farfar kommer till stan.
Jag ska hinna träna.
Beställa tid hos sjukgymnasten.
Och hos vaccinationscentralen

Så det är lite att stå. Det tar vi imorgon.
För på en lördagkväll tänker i alla fall inte jag fundera mer över skolan.
Ush nej.
Godkväll!