11 mars 2007

Jag googlar lite på fairtradekläder, tänkte jag skulle kika runt i Göteborg lite granna. Hittade framför allt återförsäljare av Deminwear, resten av de jag letade efter har inte kommit till Sverige eller så fattar inte Google mina sökningar.

Nu ska jag gå ner till mamma en stund. Sen ska jag sova.
Imorgon ska jag opponera Tobbes arbete. Kanske dax att börja läsa det nu. ^^

Otäcka tankar hela kvällen
de dyker upp som en kjäftsmäll
peppar peppar peppar på närmsta grej
en önskan om nej nej
en stor skylt
ord som förvandlas
otäcka tankar i kvällen
varma vårkväll
elaka tankar.
vem fram manar dem?
de skrämms och jag förstår inte
de är inte intution.
det är bara rädslan
för att världen är så stor så stor
lilla jag.
otäcka elaka tankar
ostyrda
ush.
en varm kram
hjälper
alltid.

Hej.