12 mars 2007

Vuxenpoäng

Jag samlar på mig datum för hela våren.
Kommande fredag fyller Emil 18 år!
Sen rullar det på med helger och datum då jag har saker för mig.
Hela våren.
& det handlar inte bara om matcher och fester.
Det handlar nästan mer om möten och sånt.
Här kammar man in dem fort,
lagom till artonårsdagen.

Imorgon blir det myskväll, för onsdag är ledig dag.
Kanske övernattning också- vi får la se.
Promenad på G.

(jag var på mitt livs första visning idag. det var ett dödsbo. jag blev skitskraj. jag har aldrig upplevt ett dödsbo och än mindre en död. Så det var lite läskigt, det värsta var när jag upptäckte att de hade tvättnedkast från övervåningen ner i källaren. det var coolt. Så jag kollade in i det i källaren med. Där låg tvätt kvar. Jag skrek ashögt och mamma hyssade på mig. Jag blev livrädd- ush. Huset var inget att ha. Bara hallen, och trappen, och poolen. Resten var inget för mig.).