24 april 2007

En annan gång kanske

Jessica skriver att hon använder sig av massor av tester för att fylla ut bloggen. Jag gör också det nu. För jag orkar inte redogöra för hur sågad jag blev av svenskaläraren, samhällsläraren och bibliotekairen idag, hjälp var ordet, jag ska inte heller berätta mer om min träning som startade idag. Its boring and I'm confused about something in my life right now. Det tar fett med tid att tänka på.

Så nu till saken.
Jag gör som Jessica:
Here it comes:

1. Open your music library
2. Put it on shuffle
3. Press play
4. For every question, type the song that's playing
5. When you go to a new question, press the next button
6. Don't lie and try to pretend you're cool....because your not!

Här är min:

Opening Credits: Dosed - RHCP
Waking Up: Lady - Regina Spektor
First Day At Scool: Over-Rated - Gawin DeGraw
Falling In Love: You rock my world - Michael Jackson
Fight Song: Sweet cerry - UB 40
Breaking Up: Over the rainbow - Eva Cassidy
Formal: Feathers and down - Cardigans
Life's OK: Legalise it - UB 40
Mental Breakdown: Tro rätt tro fel - Dia Psalma
Driving: HJärter Dams sista sång - Lars Winnerbäck
Flashback: Ready Fuels - Anberlin
Getting Back Together: Mystery of love - David Gray
Birth of Child: Which to bury, us or the hatchet? - Relient K
Wedding: Rock'n Roll ghost - A camp
Final Battle: Red red win - UB 40
Death Scene: Life got in the way - Sister Hazel
Funeral Song: Am I wry? No - Mew
Ending Credits: Dream girl - Salem al Fakir