6 april 2007

Nä,..

Om man skulle ta och gå och äta frukost. Jag har drömt så mycket konstiga och dumma saker så jag blir alldeles trött. Drömmarna snurrar bara till det för mig. Det beror väl delvis på att tv4s tonårserie Felicity får för mycket plats, men även medeltiden, olösta mord och otrohet. Det blir så rörigt. Ja det blir det.

Jag har en ovana att skriva rubriken först, det ska man egentligen aldrig göra.
Igår kom jag till exempel på en Tills döden skiljer oss åt.
Jag har hela novellen klar i huvudet, så då kanske det är okej.
Men ändå.

Igår hade jag den mest intressant msnkonversationen på mycket länge. Det var på en helt annan nivå. Jag kan inte förklara det bättre, men det tillfredställde mig.

Nu är det GLAD PÅSK och landet som gäller.
Jag har som mål att cykla betydligt mer än vad jag äter.
VI får se hur det går.
Ost ost ost, som sagt.
Vi hörs.