8 maj 2007

Another funny one

Hittade den här hos Anna Lundholm. Google är aldrig fel och nu ska man googla på sitt namn + behöver och se vad som händer. Jag tar några och så ser vi... Resultat:

Anna behöver såklart publik till programmet. - Kanske beror på hur man definierar ett program. Men visst, publik vore nog kul. - Hum.. Mjo lite publik hit vore inte fel kanske.

vad Anna behöver som t.ex. sondmat - Det hoppas jag kan klara mig utan va!

Anna behöver vara. nåbar i sin tjänst - Jag är nästan alltid nåbar, om jag inte sover.

Det är inte precis vad Anna behöver höra - Jag håller med!

Anna behöver hjälp med sitt tilltrasslade och besvärliga liv - Hahah. Jo tack, men vem vill hjälpa till?

Anna behöver få in listor på folk som kan vara med SFS-fullmäktige. Idag! - Det är bara och börja maila! NU!

Anna behöver koncentrera sig på sitt privatliv - Kanske det, flera uppmaningar lyder så.

Anna behöver verkligen nåt att se fram emot. - Det har jag ju?


Testa själva!