9 maj 2007

Favoriter

Jag tänkte jag skulle länka tre favoritbloggar, inte för att de gynnar dem så värst kanske, men ni måste läsa dem. De är riktigt läsvärda och bra bloggar med glimten i ögat. Enkla, raka och förebilder. Ja ni vet ju hur jag är på recentioner, men jag ska försöka!

Silverfisken eller Jonas - Jag skrev om honom nyss, jag vet. In och läs med er i stället. Han är riktigt bra, det är inte för inte han skriver för VR och lyfter hela nätsidan något!

Sandra Gustafsson - Hon har skrivit en bok, som jag ännu inte läst. Hon skriver på ett annorlunda sätt som ändå för en att fastna. Hon har verkligen glimten i ögat.

Izza - Jag blir inte klok på henne. Hon är en helsnurrig och rolig tjej. Jag gillar att det ofta finns nått nytt att läsa och att det finns utrymme för disskusion. En kul blogg, helt enkelt.

Moderniteter - Är en av de bättre modebloggarna jag läser. Amanda och Olivia skriver itt och brett och inspirerar mycket. Kul att även inläggen börjat trilla in något oftare.

Har ni några bloggtips?