19 maj 2007

It takes a fool to remain sane

Nu ska We are the ark få gå varm. Först The Ark-plattan. Åh så bra. Den lyssnade jag på sommaren när jag skulle börja sexan. Vi bilade till Frankrike och Cannes (läs KANN-ÄS). Vi förstod oss inte på det franska uttalet, jag och mina bröder. Det var skitvarmt och vår skitkassa bil saknade AC. Svettigt. Det är minnen det.

Fotografering med Anders var som vanligt riktigt nice. Vi har alltid det väldigt trevligt.
Tjejkvällen var också betydligt mer lyckad än vad jag först trott.

Nu ska jag lyssna och leta textcitat som är grymma. Mest för att det är kul.
Läsa lite bloggar och gå och lägga mig.
Jag får huvudansvaret för hunddjuret från och med imorgon.
Mamma och pappa rör på sig åt olika gåll i veckan...
Så då måste man vara utvilad.
Dessutom ska jag på utförsäljning och kanske till en annan butik imorgon, så värst sent ska det inte bli.

Kram