8 maj 2007

Några snabba

Lista på lista får fylla ut det fullständiga vakum jag känner runt huvudet just nu. Jag skulle kunna skriva rad efter rad med skit (som vanligt)... men det lönar sig inte. Det ger mig ingenting just nu. Kom igen om en kvart. Jo jag är sån, det vänder fort. Snart ska jag träffa han den där en stund också. Det ska bli skönt.

Hur många lampor har du i ditt rum? Fyra
Vilken låt spelas mest hos dig just nu? Your love is not enough - Manic Street Preachers går varm.
Favoritfrukt? Måste man ha en sån?
Är du helsvensk eller har du utländskt påbrå? Helsvenne
Har du någon kommande resa planerad, isf vart och när? Jag ska till Peace and Love i juni och sen ska till Finland-Estland-Lettland-Litauen-Polen-Tjeckien i juli.
Säger du "kavjar" eller "Káviiar"? Hjälp, vem har gjort det här testet? Jag säger KAAVIIAARRR om jag måste.
Vad åt du senast? Kassler, ananas, potatis och gräddfil!
En manlig kändis du tycker är snygg? Hugh Grant
En kvinnlig kändis du tycker är snygg? Kristen Dunst
Vart bor du/Hur stor är den staden? Den är näst störst i Sverige
Vad dricker du helst? Mjölk.
Hur många kontakter har du på msn? Jag försöker begränsa dem, jag blir förvirrad om jag ska svara på för många.
Och hur många av de pratar du dagligen med? Knappt hälften.
Tidigare jobb? Äldreboende och butik.
Vad skulle du köpa om du vann 1 miljon? Jag skulle köpa ihjäl mig förmodligen. Tänk: allt onödigt och lite till.
Framtidsplaner? Polis polis potatisgris.