10 januari 2007

En lista

Tio första:
Första bästa kompis:
Grannflickan, vi kan säga OJ
Första bil: Jag siktar på att ha en nästa höst. Alltså 08.
Första kärlek: Det var några år sen. 5 månader höll det.
Första husdjur: Klara, en jätteknäpp hamster.
Första semester: Spanien, eller Kanarieöarna
Första jobb: Ica
Första köpta skiva: Carola kanske
Första riktiga kyss: Ja det var väl han för länge sen.
Första piercing:
Bara öronen
Första konsert: Vet inte. Jag är sämst på att masa mig iväg på sånt.

Nio senaste:

Senaste alkoholdrycken: Jägermeister
Senaste bilfärd: oj vet ej
Senaste filmen du såg: Green Mile
Senaste bubbelbadet: Oj.. ingen aning.
Senaste spelade cd: Sade - Lovers rock
Senaste gången du grät: Några dagar sen
Senaste måltiden: Mellanmålet

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Hum.. Nä inte direkt.
Blivit arresterad? Oh no mr.
Blivit kär vid första ögonkastet? Tveksamt
Varit på tv? Japp, bl.a Glappet
Fått ditt hjärta krossat? Jo.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Ja fast inte i verkligheten
Haft ett one night stand? No.
Busringt till nån? Vem har inte det?

Sju saker du har på dig:
Sjal
Cheapmondayjeans
Vit tröja
Grå tunika
Örhängen made by me
New Body strumpor
En toffs...

Fyra personer du kan berätta allt för:
Egentligen ingen,.. men några som står mig riktigt nära är
Erik och Sofia.

Tre val:
Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör:
Noidea, livet e långt.
Resa och bo utomlands tror jag.


Hämtad hos Emeli