10 januari 2007

Lite update

Jag var i skolan igår. Första dagen. Det var okej. IG på matteprovet, igen. Ojdå. Fast det var en poäng så det ska vi ordnatill tror jag.. Sen lullade sig dagen fram. Ingen spanska, highfive med Anders och in till stan istället. Åt fet tacobuffé som inte ens är det, och så köpte jag en klänning. Gårdagens andra kul grej var en sjal från Anna som julklapp från Egypten. Skitsnygg i rött med mönster. Hon är så gullig.
Jag kom hem. Fullproppad av mat. och insåg att var dax för årets första ÖBbesök. Överskottsbolagets inventering den 9 januari 2007, för alla äldre i min klubb: Obligatorisk närvaro!!! Så jag fick smått panik och rusade hemifrån. Kom hem igen vid 22.30 ungefär. Färdig. Helt färdig. Ont överallt och jag räknade vykort igår. Det var det värsta. Vykort. Tar aldrig slut.

I morse trodde jag absolut inte jag skulle klara mig. Jag kunde inte få upp ögonen. Det måste gå var mottot och det gick. Fast trött är jag. Mycket trött.
Skulle sova.
Fastnade här.
Det är så det brukar bli.
Så nu sitter jag här och snart ska jag träffa Erik.
Det blir en bra kväll.
Måste göra lite svenska bara
Den gör jag sen.
...
Ni vet hur det är.
See you around.