4 januari 2007

Jag skriver bara dagsrapporter. BoRiNg **

Det blev en dag idag också. Även om jag trodde när jag vaknade att jag aldrig skulle orka. Jag sov dåligt i natt också och drömde drömmar därefter. Vi gick aldrig promenaden till tygaffären, vi försökte, men det regnade för mycket. Så vi drack te och pratade istället.
Jag och Eva har varit på sjukhuset hos Hannis också, det var mysigt! Vi åt och pratade. Mös och så. Skönt.

Förlåt mig för min dåliga beskrivning av vad vi gjorde, hur det var. Det är jag sämst på att beskriva. Det går bara inte att få ihop i vettiga ord. Mysigt får nästan alltid beskriva. För det är vad det varit idag. Mysigt, skönt, avslappnat och bra. En bra dag. Som absolut inte är slut än.
Jag ska försöka mig på en övertalning och en fika och en pojkvän kanske.. Får se vad som hinns med.

Tjejfika imorgon också.
Fikorna tar död på mig.
Men det är mysigt.
Det också.

Nu ska jag läsa bloggar!