20 januari 2007

Angående tidigare inlägg

Jag berättade för Erik om det här inlägget idag och han förstod mest ingenting. För enkelt är väl inte riktigt min ledstjärna i livet. Inte heller mängden på något. Kläder och prylar får jag inte nog av, men just därför. Därför att jag har det så jädrans stökigt här nu så ska min lägenhet vara anpassad för den jag är. Annars får jag byta livsstil eller anlita städhjälp. För en liten lägenhet. Olönt, som fan. Detta förklarade jag för Erik och jag tror att han förstod. Fast han förstod inte varför mitt rum kunde bli så nu.
Det kan det bara inte.
Ledsen.
Sen har jag ingen mamma som städar efter mig på mitt rum heller. Det gör hans mamma, plus att han har ett rum med lite grejer. Så det är därför. Hans rum är för det mesta rent.
Mitt är aldrig det. Damm och mina grejer finns där all the time. För det går en dag efter dammsugarens återkomst så är det dammigt igen. Alla grejerna spyr ur sig damm. Eller nått.
Damsugaren kan bli väldigt missuppfattat. Så tänk på de båda MM.. i dammsugaren.
Tjipp