26 januari 2007

En lista att underhålla mig med

  1. Vad heter du? Anna
  2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Alice kanske, eller Allis då. Annars vet jag inte.
  3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Karin, Märta och Sofia var på tal.
  4. Vilket stjärntecken är du? Kräfta
  5. Vilken årgång är du? en 1989
  6. Vart bor du? Göteborg
  7. Bott utomlands? Nej
  8. Flyttat antal gånger? En.
  9. Vart skulle du vilja bo? Där det är varmt, och grönt, stilla och vackert.
  10. Vilken skolklass? En spsp2
  11. Vad vill du bli när du blir äldre? Polis är väl mest på tapeten nu.
  1. Hur lång är du? 171 på centimetern.
  2. Hårfärg och frisyr? Håller på att växa ut hårväxten + håller på att växa ut slingorna, blond.
  3. Ögonfärg? Blå.
  4. Mest nöjd med? Tänk om jag inte vill avslöja det,.
  5. Minst nöjd med? Vi säger väl benen.
  6. Skostorlek? 39
  7. Glasögon? I wish. Snyggt som fan.
  8. Har du några piercingar/tatueringar? Piercing och piercing. Jag har hål i öronen. Två vanliga och ett långt upp. Inga tatoos.

FAVORITER:

  1. Filmer? Ja du. Jag älskar musiklaer, är sämst på att komma ihåg filmer. Men jag fullkomligt älskar Bridget Jones.
  2. Låtar? Jag har mycket olika. Dagens favorit är Damien Rice - Cannonball
  3. Årstider? Allt utom ruskig höst som innebär blåst och regn. Annars älskar jag natur och sånt. För det mesta.
  4. Mat/dryck? Vet inte. Äter det mesta, dricker mycket.
  5. Djur? Hundar då, djur är ine min hobby. Men oh så söta de kan vara.
  6. Färg? Svart
  7. Parfym? Hugo Boss
  8. TV-program? Jag och tv. Å så vidare. Vet inte alls.
  9. Sysselsättning? Pyssla.

KLÄDER:

  1. Vad använder du just nu för jacka? En dubbelknappskappa från Filippa K
  2. Vad använder du just nu för skor? Mina stövlar.
  3. Favoritfärg på kläder? Svart, grått och rött.
  4. Favoritmaterial på kläder? Vet inte. Bomull är alltid gött.
  5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Fler klänningar, lite roliga färger.
  6. Favoritaffärer? NoaNoa, Twist and Tango och H&M.
  7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Jätteolika.
  8. Favoritmärke? Jag vet inte. Jag letar överallt för att hitta rätt. Vad jag än ska ha.
DITT RUM:
  1. Stort, litet eller mitt emellan? Stort säger endel. Som ett litet kök mer bestämt.
  2. Vilken färg på tapeterna? Grumlig ljuslila.
  3. Vilka färger går rummet i i övrigt? Björkträ och metall.
  4. Favoritmöbel i rummet och varför? Min säng. Fastän den inte är nått speciellt.
  5. Vad vill du ändra där inne? Allting. Ta bort massor av skit. Ush.
  6. Vad har du där inne av följande:
    a) TV?
    Nja, i datorn sitter ett tvkort som inte använt så flitigt.
    b) Video/dvd? Via datorn.
    c) Dator? Ja det är grymt skönt.
    d) Stereo? Nej, den är på landet nu mera.
    e) Telefon? Nej, men den ena bärbara ligger alltid här.
  7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? En av de mest traffikerade gatorna där jag bor + gubben mittemot som är väldigt konstig.
  8. Vad gör du oftast i ditt rum? Sover, sitter vi datorn och pysslar eller läser.
  9. Vem förutom du brukar sova i din säng? Erik och Molly.
  10. Favoritpryl i rummet? Pryl.. hum.. Datorn.

FRÅGOR:

  1. Vad hette din morfar? Henry. Jag saknar dig.
  2. Vad har du i din...
    a) jackficka just nu?
    Inte mycket. Försöker hålla allting samlat i väskan.
    b) skolväska just nu? Massor.
    c) handväska eller liknande just nu? Det är den samma som ovan. Massor.
  3. Vad är du beroende av? Choklad
  4. Vilket land kommer du i från? Sverige och lite Finland.
  5. Vilken sorts lipsyl använder du? Idominsalva läppbalsam.
  6. Vad tror du på? Ödet kanske livet. Himla flummig fråga...
  7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Ingen.
  8. Vad köpte du senast? Kaffe.
  9. Har du nåt husdjur? Molly.
  10. Vad bor du i? Villa.

GREJER:

  1. Tandborste: El-tandborste.
  2. Smycken: Massor :)
  3. Solglasögon: De är sönder :|
  4. Underkläder: Alltid.
  5. Nagellack: Lite rosa.
Snodd av Emelie